Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

01.06.2015

České Budějovice, 1. 6. 2015 – Dopravní podnik města České Budějovice v poslední době používá pro propagaci a budování image nejen samotné firmy ale i městské hromadné dopravy obecně marketingovou strategii, která není v oblasti české veřejné dopravy zcela obvyklá.

Zástupci českobudějovického dopravního podniku se před několika týdny zúčastnili mezinárodní konference s názvem „Chytrá a zdravá městská veřejná doprava“, kde vystoupil místopředseda představenstva společnosti Slavoj Dolejš s přednáškou na téma „Marketing dopravních podniků“. Jeho příspěvek vzbudil již na samotné konferenci velký ohlas a pozitivně byl komentován také v následných hodnoceních konference v odborných médiích. Příkladem je článek v časopisu „Československý dopravák“, který je největším periodikem ve svém oboru v Česku a na Slovensku. Přednášku Slavoje Dolejše označil tento časopis za jeden z vrcholů konference.

Jedním ze zajímavých marketingových počinů budějovických dopraváků je například videoklip k loňskému výročí 105 let MHD v Českých Budějovicích, který se může chlubit téměř čtvrt milionem shlédnutí. Nedávno byl nominován na pražský mezinárodní festival reklamy PIAF v kategorii „Kreativní tvorba značky“, kde se objevil ve společnosti nadnárodních firem, které do marketingových aktivit vkládají nesrovnatelně větší prostředky.

„Nebývá úplně obvyklé, aby provozovatelé MHD měli takový ohlas na poli marketingu. O to víc nás těší, že řada našich počinů v této oblasti je kladně hodnocena odbornou i laickou veřejností. Zároveň je to pro nás motivací v podobných aktivitách dále pokračovat a přispět tak k propagaci nejen naší firmy ale celého oboru městské veřejné dopravy“, hodnotí místopředseda představenstva českobudějovického dopravního podniku Slavoj Dolejš.

dokument PDF ke stažení v PDF zde (0,26 MB)