Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

2011

Nový systém MHD přinesl v roce 2011 restrukturalizaci linkového vedení v podobě zavedení páteřních linek s krátkými intervaly a taktovými jízdními řády a změny tras některých dalších linek. 

2008

Jako každoročně byly významné finanční zdroje společnosti použity na obnovu vozového parku. Nově byly pořízeny 2 krátké autobusy typu Citelis Irisbus a 2 autobusy značky Iveco Crossway LE. Dále byly pořízeny 2 kloubové trolejbusy Škoda 25Tr Irisbus. Všechny vozy jsou nízkopodlažní.

V ekonomické oblasti došlo k zásadnímu rozhodnutí o prodeji pohledávek za cestujícími bez platného jízdního dokladu, což mělo výrazně kladný vliv na hospodářský výsledek roku 2008.

2000

Významnou novinkou bylo od 1. ledna 2000 zahájení provozu nového odbavovacího a informačního systému. Vozidla MHD byla vybavena novými palubními počítači a označovači jízdenek. I tady se myslelo na postižené občany. Zprovozněn byl první kompletní informační systém pro nevidomé občany v České republice.

Pokud jde o jednotlivé typy vozidel, měl Dopravní podnik ve svém vozovém parku 66 autobusů Karosa, 19 nízkopodlažních autobusů Karosa-Renault, 41 trolejbusů Škoda 15Tr a 5 nízkopodlažních trolejbusů Škoda 21Tr.

1988

Autobusová doprava se dále rozvíjela a po roce 1972 bylo v Českých Budějovicích už 11 linek o celkové délce 87 kilometrů. Na sklonku roku 1988 dosáhla síť MHD dvou set kilometrů.

SMS / EMAIL INFORMACE O MĚSTSKÉ DOPRAVĚ

Phones